N.Puteikis. Turtuoliai beveik nemoka jokių mokesčių

Share

 godus1

Į piliečių sambūrio “Kad Lietuva neišsivaikščiotų” Nacionalinio komiteto pirmininko filosofo Krescencijaus Stoškaus klausimus sutiko atsakyti ir  Lietuvos centro partijos lyderis – Naglis Puteikis.

  K.S.: Nuo pat Nepriklausomybės pradžios masiniais tiražais Lietuvoje leidžiamos knygos, propaguojančios nuogą „stipriojo teisę“: N. Makiavelio „Valdovas“, markizo de Sado „Filosofija buduare“, R. Gryno ir J. Elferio „Jėga: 48 valdžios dėsniai“, V. Solanas „Vyrų išnaikinimo draugijos manifestas“ ir daugybė kitų. Ar šita tendencija Jums bent ką nors sako?

N.P.: Vykdomas libertarinimas, o atsvaros menkos. Čia panašiai, kaip Laisvos rinkos institutas, finansuojamas oligarchų, oligopolijų, monopolininkų ir godžių koncernų vis bando įtvirtinti Lietuvoje mintį, kad turtingi turi mokėti mažus mokesčius, o neturtingi – didesnius. Bet būdas juos įveikti  labai  paprastas – reikia įsteigti tokio instituto antipodą ir duoti atkirtį, beje, ir leidžiant atitinkamas kontrknygas.

K.S.: Vienas aukštas valstybės pareigūnas yra pareiškęs: „Moralė yra ne šio pasaulio dimensija“. Ar Jūs pritartumėte šiai pažiūrai? Ir kodėl?


N.P.:
Visiškai nepritariu Lietuvos banko vadovui Vasiliauskui, kuris taip bjauriai pasisakė. Moralė būtina valstybės egzistavimo sąlyga.




K.S.: Ar galėtumėte paaiškinti, kokiais gyvenimo principais vadovavosi liberalų partijos lyderis E. Masiulis, kad atsidūrė dabartinėje padėtyje?


N.P.:
Godumas  – antra pagal baisumą nuodėmė po puikybės. E.Masiulis turėjo abi šias nuodėmes, todėl ir paėmė grynus pinigus iš koncerno. Bėda ta, kad taip elgiasi beveik visų didžiųjų partijų Lietuvoje vadovai. Tik jie kol kas neįkliuvo, o E.Masiulis – įkliuvo. Už tai didelis ačiū STT darbuotojams – jiems reikia už šią operaciją, kuri pradėjo Lietuvos apvalymą nuo politinės didžiosios korupcijos skirti aukščiausius valstybės apdovanojimus.

K.S.: Mūsų tauta maža, išlikusi daugiausia dėl kaimo žmonių konservatyvumo. O šiandieniniame pasaulyje yra daugybė permainų. Vertybės pasidarė labai nestabilios. Ar viskas, kas keičiasi, keičiasi į gera? Ar viskuo, kas tik atsiranda, mes privalome besąlygiškai sekti ?

N.P.: Esu klasikinis konservatorius  – nesinori, kad keistųsi tai, kad yra gera ir teisinga. Bet gyvenime būna visaip.

K.S.: Lietuvių kalba yra viena iš seniausių (archaiškiausių) gyvųjų Europos kalbų. Dabar dažnai sakoma, kad jos būklė yra prasta, o rašto kultūra žemiau kritikos. O ką apie šią padėtį galvojate Jūs?

N.P.: Lietuvių kalbos būklė kaip niekada lig šiol yra gera, kirčiuoja visi vis geriau, nyksta rusicizmai (išskyrus rusiškus keiksmažodžius), rašto kultūra kažkiek keičiasi dėl technologijų įsigalėjimo, bet dėl to jokios bėdos nematau, nes raštas visose tautose vystosi, keičiasi.

K.S.: Vyksta karšti politikų debatai, kaip apibrėžti šeimą. Labai svarbu žinoti, ar čia mes turėtume paisyti savo šalies papročių, ar tik sekti ir kopijuoti papročius tų kraštų, kurie turi daugiau galių: daugiau gyventojų, daugiau karinių, ūkinių, politinių pajėgų, ilgesnę rašytinę istoriją ir pan?

N.P.: Turime laikytis savo šalies papročių, drausti vienalytes santuokas, drausti tokioms poroms įsivaikinti, bet leisti jų partnerystę. Netiesa, kad leidus partnerystę, automatiškai rasis ir jų santuokos, nes LR Konstitucijoje šeima apibrėžta tik kaip vyro ir moters, o tos dalies pakeisti niekas neturės tiek politinių galių, balsų, ar neįtikins pakeisti per referendumą – pačioje Konstitucijoje yra labai didelės apsaugos nuo šios dalies keitimo.

K.S.: Mūsų civilizacijoje yra daugybė jėgų, veikiančių žmonių elgesį. Ar Jūs turite kriterijus, pagal kuriuos galėtumėte atskirti jos pažangą nuo madų siautulio ir suinteresuotų verslo grupių (ar šalių) diktuojamų elgesio normų?

N.P.: Lenkijos ir Estijos politikai tai moka daryti – nuvažiuosiu pas juos, kad ir mane pamokytų.

K.S.: Kasmet Lietuvoje nusižudo maždaug po tūkstantį žmonių. Didelę jų dalį sudaro jaunimas. Jau keliolika metų Lietuva skelbiama savižudžių tauta. Jai priklauso ir didžiausias mirtingumas Europoje. Kodėl taip yra? Ir kas dėl to kaltas?

N.P.: Dėl tokio savižudybių ir žūčių nuo nelaimingų atsitikimų bei alkoholio kaltas Lietuvos elitas, kuris įtvirtino neteisingumą prokuratūrose ir teismuose, patyčias mokyklose ir darbovietėse (viršininkai ir savininkai žemina darbuotojų orumą), bei eilinių žmonių skurdinimas – neįmanoma pragyventi už minimalią algą – neužtenka komunaliniams, maistui ir kt. būtinosioms išlaidoms. Statistikos departamentas skelbia, kad būtinosioms išlaidoms apmokėti reikia, kad kiekvienam šeimos nariui per mėnesį tektų pajamų: kaime 370, o mieste 470 eurų.   Lenkai ir estai tokios problemos neturi, nes pvz. Estijoje vidutinė alga yra 30 eurų į rankas didesnė, nei Lietuvoje. Iš to ir receptai – sugrąžinti tarėjus į teismus, įvesti svarbiose bylose prisiekusiuosius, tokiais pačiais mokesčiais apdėti turtinguosius, kaip kad dabar moka nepasiturintieji.

K.S.: Respublikos Prezidentė kreipėsi į visuomenę inicijuodama akcijas „Už saugią Lietuvą“. Reklaminiai skelbimai prabilo apie patyčių stabdymą, rūpinimąsi pamestinukais… Ko iš jų galima tikėtis? Ar jie kiek įpareigoja politikus?

N.P.: Prezidentė teisingai daro – ji užduoda toną – atkreipia dėmesį į svarbiausias problemas, bet mūsų elitui į tai nusispjaut. Todėl per rinkimus reikia šį elitą nušalinti ir jį pakeisti žmones mylinčiais politikais, kurie turi širdį ir gailestingumo jausmą, o ne akmenį ar ledą kaip dabar.

K.S.: Jau visuotinai pripažinta Lietuvos demografinės būklės krizė. Ją savo susitarimu iš dalies yra pripažinusios 6 politinės partijos. Ar šiuo klausimu įmanomas Nacionalinis susitarimas? Ar Jūs ketinate jame realiai dalyvauti? Kada ir kaip?

N.P.: Taip įmanomas, būtinas ir skubiai  – inicijuosiu iškart po rinkimų.

K.S.: Beveik nuo pat Nepriklausomybės pradžios kalbama apie „globaliosios Lietuvos“ projektą. Šiandien daug kas viešai sako, kad tai buvo ideologinė „lokaliosios“ Lietuvos nykimo ir naikinimo priedanga. O ką jis Jums iš tikrųjų reiškia?

N.P.: Tai tik dabartinio LT tuščios kalbos, kurių tikslas  – nukreipti dėmesį nuo neteisingumų ir to, kad LT turtuoliai beveik nemoka jokių mokesčių.

K.S.: Kai kurie įtakingi politikai prisipažįsta seką JAV pavyzdžiais. Daugybę metų JAV didžiavosi, kad jos yra „tautų lydymosi katilas“. Dabar jos skelbiasi „multikultūrine valstybe“. Kuo multikultūrinė žmonijos ateitis skirtųsi nuo komunizmo projekto?


N.P.:
Tuo, kuo JAV skiriasi nuo TSRS  – pagarba žmogaus teisėms ir krikščioniškoms vertybėms. Bet tik JAV yra ir liks tautų lydimosi katilas, nes jų tokia prigimtis  – taip ta valstybė ir atsirado. O Kanada, Australija, D.Britanija buvo ir liks puoselėjančios pagrindinės savo tautos ir kitų ten pas juos gyvenančių tautų tapatybes -tai mes iš jų ir imkime pavyzdį.

Kitų politinių partijų lyderiai atskleisti savo pažiūrų nepanoro (red.)

www.kevind.com

Komentarai :

  1. PUTEIKIS PVZ GALI LOGIŠKAI PAAIŠKINT, KODĖL LIETUVA PRIVALO ĮTEISINT PEDERASTŲ PARTNERYSTES?
    KAS PER MANIJA PER ŠITUOS RINKIMUS PAS KVAZIPOLITKUS SUNKU SUVOKT?
    NU NORI PEDERASTAI TEN TURTAIS DALINTIS IR T,T – TAI EINA PAS NOTARA IR SUDARO DVIPUSĘ SUTARTĮ- VISKAS, KOKIOS DAR PARTNERYSTĖS ČIA TURI BŪTI?
    TOKIO KAIP PUTEIKIO NEGALIMA PRILEIST PRIE VALDŽIOS KAIP IR SKEVERNELIŲ, ANŪKŲ IR PAN- KURIEMS ČIA ITIN IŠKRYPELIŲ PARTNERYSTĖS PARŪPO.
    PATYS PEDERATAI NET NESLEPIA, KAD PARTNERYSTĖS TAI PIRMAS ŽINGNIS, PO TO EIS KITI.
    MORALI TAUTA NIEKADA NEPRIPAŽINS JOKIŲ PARNTERYSČIŲ TARP SODOMITŲ, O IR PUTEIKIS JOKS NE KONCERVATORIUS IR NE KRIKŠČIONIS, NES ARBA KRIKŠČIONIS ARBA REMI IŠKRYPELIUS. TODĖL LOGIŠKA – JEI JIS REMIA IŠKRYPELIUS – PATS YRA IŠKRYPELIS.





Comments are closed.

Share